1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Усмішки Lay's освітять міський парк

29.03.2017

100W.JPG

З 1 березня до 30 квітня 2017 року соціальна ініціатива бренду Lay's компанії PepsiCo в Україні «Усмішка на 100 Ватт» збирає усмішки українців, щоб освітити один з міських парків країни.

В українських містах чимало парків і скверів, багатолюдних вдень і безлюдних ввечері. Команда експертів, що спеціалізуються на урбаністичних просторах, склала перелік популярних, але погано освітлених зелених зон у великих містах України спеціально для соціального проекту «Усмішка на 100 Ватт». Із запропонованих на сайті проекту варіантів користувачі обирають, який парк хочуть освітити і, голосуючи, віддають йому свою усмішку. Одна усмішка – один голос.

Після завершення акції один з парків у місті, що набере більшість голосів, буде обладнаний ліхтарями. До того темна зона стане комфортною для посиденьок з друзями, романтичних зустрічей, пробіжок на свіжому повітрі та вечірніх прогулянок з дітьми.

«З настанням темряви багато мальовничих територій стають безлюдними. Але ж парки – гарне місце для відпочинку, коли робота й навчання завершені, а денні турботи позаду. Як у відомій дитячій пісні – «словно лампочки, включаются улыбки», ми будемо перетворювати гарний настрій на світло, – розповідає Олена Стоянова, директор з маркетингу категорій «Снеки» та «Напої» компанії PepsiCo. – Lay's прагне радувати своїх споживачів, і вже багато місяців піднімає настрій усміхненими пачками. Наша нова акція покаже, що усмішки не тільки дарують гарний настрій, але й буквально освітлюють світ навколо».

Церемонію відкриття освітленого парку відвідають журналісти, учасники проекту та місцеві жителі. Також вона транслюватиметься на сайті проекту.

Проект «Усмішка на 100 Ватт» створено в рамках корпоративної соціальної програми «Відповідально до мети». Для PepsiCo успіхи в бізнесі невід’ємні від розвитку суспільства й свідомого ставлення до навколишнього середовища, тому компанія постійно працює над поліпшенням соціальних, економічних та екологічних аспектів життя в усіх країнах своєї присутності.

Детальна інформація про проект доступна на сайті та в соціальних мережах бренду.


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo щодня із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії у тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Інформація про PepsiCo в Україні

PepsiCo в Україні – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку  соків і сокової продукції, а також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» і інші бренди), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води («Єсентуки» і «Аква Мінерале»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інші) і дитячого харчування («Агуша»).

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua