1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Вибір мам: «Агуша» отримала нагороду «Gold Хіт. Краще для малюка – 2016»

23.03.2017

Агуша картинка.jpg

Дитячий сік «Агуша» з м'якоттю «Яблуко-персик» переміг у номінації «Кращий сік з м'якоттю» і отримав нагороду «Хіт. Краще для малюка – 2016» від журналу «Твій Малюк».

Журнал «Твій малюк» проводить тестування найбільш якісних і популярних дитячих товарів «Хіт. Краще для малюка», щоб допомогти батькам познайомитися з асортиментом товарів для малюків, зорієнтуватися в їхніх перевагах і вибрати для свого малюка кращу продукцію. Продукти, які за підсумками тестування набирають найбільшу кількість балів, отримують відзнаку «Хіт. Краще для малюка».

Ми пишаємося тим, що соки «Агуша» такі популярні для прикорму малюків і цінуємо довіру мам до нашої продукції. Щоб малюки були здорові, для виробництва соків «Агуша» ми використовуємо тільки натуральні інгредієнти найвищої якості. Соки «Агуша» – це на 100% натуральний продукт без цукру, тому вони рекомендовані МОЗ України для прикорму дітей, починаючи з 6 місяців.

Соки «Агуша» нагороджуються почесним знаком «Хіт. Краще для малюка» в цьому проекті вже втретє, і цього року завоювали нагороду «Gold Хіт. Краще для малюка – 2016».

«Агуша». Підтримка мам. Здоров'я малюкам!


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo щодня із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії у тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Інформація про PepsiCo в Україні

PepsiCo в Україні – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку  соків і сокової продукції, а також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» і інші бренди), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води («Єсентуки» і «Аква Мінерале»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інші) і дитячого харчування («Агуша»).

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua