1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Компанія PepsiCo оголосила результати за четвертий квартал і 2016 рік у цілому

21.03.2017

111.jpg

Компанія PepsiCo оголосила результати за четвертий квартал і 2016 рік у цілому

PepsiCo, Inc. (NYSE: PEP) оголосила результати діяльності за четвертий квартал 2016 року та 2016 рік у цілому.

«Ми успішно завершили 2016 рік, показавши високі результати операційної діяльності в четвертому кварталі. Ми змогли виконати, а за деякими показниками навіть перевиконати всі фінансові цілі, поставлені на 2016 рік, при цьому забезпечивши хороший баланс між виручкою і продуктивністю, – заявила голова Ради директорів і головний виконавчий директор PepsiCo Індра Нуйі. – Ставлячи цілі на 2017 рік, ми очікуємо досягти сильних фінансових показників, незважаючи на передбачуване продовження труднощів з боку макроекономіки. Крім того, демонструючи нашу прихильність меті забезпечувати привабливу прибутковість виплат нашим акціонерам, починаючи з червня 2017 року, ми збільшуємо розмір дивідендів на акцію 45-й рік поспіль».

Короткий огляд фінансових показників за четвертий квартал 2016 року:

  • На бухгалтерські показники четвертого кварталу вплинули:

    • 53-й звітний тиждень і реінвестування відповідного операційного прибутку в певні ініціативи, спрямовані на підвищення продуктивності та розвиток бізнесу (додаткові інвестиції);
    • витрата, що виникла в результаті погашення певних середньострокових облігацій відповідно до умов про компенсування прибутковості інвестору при достроковому погашенні (витрата при погашенні боргових зобов'язань).
  • На бухгалтерські показники минулого року вплинуло:

    • скорочення нарахованих, але невиплачених витрат по податках, пов'язане з нашою угодою з Податковою службою США (IRS), яке призвело до зниження нашого резерву на покриття елементів, що залишалися неоднозначно визначеними, в розрахунках по податках.
  • На бухгалтерські показники четвертого кварталу та минулого року також вплинули:

    • фінансові операції з пенсійними зобов'язаннями;
    • витрати на реструктуризацію в рамках довгострокових планів підвищення продуктивності, про які ми публічно оголосили в 2014 і 2012 роках;
    • ефект переоцінки наших фінансових інструментів сировинних ринків за поточними котируваннями.
  • Бухгалтерська чиста виручка збільшилася на п'ять відсотків. Курс обміну валют справив негативний вплив на бухгалтерський показник чистої виручки на рівні двох процентних пунктів, а позитивний ефект 53-го звітного тижня склав 3,5 процентних пункти. Органічна виручка виросла на 3,7 відсотка без урахування ефекту від курсу обміну валют, структурних змін та 53-го звітного тижня.

  • Бухгалтерська валова маржа скоротилася на 15 базисних пунктів, при цьому бухгалтерська операційна маржа збільшилася на 15 базисних пунктів. Аналітична валова маржа скоротилася на 25 базисних пунктів, а аналітична операційна маржа збільшилася на 90 базисних пунктів. Зростання бухгалтерської та аналітичної операційної маржі відображає результати впровадження ефективних стратегій з управління виручкою і ініціатив по підвищенню продуктивності.

  • Бухгалтерський операційний прибуток збільшився на шість відсотків, аналітичний операційний прибуток при перерахунку за незмінними валютними курсами зріс на 15 відсотків. Витрата у зв'язку з операціями з пенсійними зобов'язаннями в поточному році та вигоди від операцій із пенсійними зобов'язаннями, що мали місце в минулому році, в сукупності спричинили негативний ефект на показник бухгалтерського операційного прибутку на рівні 11 процентних пунктів. Курс обміну валют спричинив негативний ефект на показник бухгалтерського операційного прибутку на рівні двох процентних пунктів. Чисті ефекти на показник бухгалтерського операційного прибутку від витрат на реструктуризацію та переоцінки наших фінансових інструментів сировинних ринків за поточними котируваннями склали 3,0 і 2,5 процентних пункти відповідно. Додатковий 53-й звітний тиждень додав до зростання бухгалтерського операційного прибутку п'ять процентних пунктів, що було нівельовано додатковими інвестиціями на рівні п'яти процентних пунктів.

  • Бухгалтерська ефективна ставка оподаткування становила 22,7 відсотка в 2016 році і 11,2 відсотка в 2015 році (через скорочення нарахованих, але невиплачених витрат по податках, пов'язане з нашою угодою з Податковою службою США (IRS), зазначене вище). Аналітична ефективна ставка оподаткування становила 24 відсотки в 2016 році і 22,5 відсотка в 2015 році.

  • Бухгалтерський показник прибутку на акцію (EPS) склав 0,97 долара – на 17 відсотків менше, ніж у попередньому році, що відображає ефекти від фінансових операцій із пенсійними зобов'язаннями, витрати при погашенні боргових зобов'язань у цьому році, а також ефект скорочення нарахованих, але невиплачених витрат по податках у попередньому році. Курс обміну валют спричинив негативний ефект на бухгалтерський показник EPS на рівні трьох процентних пунктів.

  • Аналітичний показник EPS збільшився на 13 відсотків і склав 1,2 долара. Аналітичний показник EPS при перерахунку за незмінними валютними курсами збільшився на 15 відсотків.

Короткий огляд фінансових показників за 2016 рік:

  • На бухгалтерські показники 2016 року вплинули:

    • нівелювання ефекту 53-го звітного тижня внаслідок додаткових інвестицій відповідного розміру;
    • витрата при погашенні боргових зобов'язань;
    • знецінення активів, яке довелося провести для зниження на нашому балансі вартості нашої п’ятивідсоткової частки непрямої участі в капіталі Tingyi-Asahi Beverages Holding Co. Ltd. (TAB) до її розрахункової справедливої вартості (витрата, пов'язана з угодою з Tingyi).
  • На бухгалтерські показники 2015 року вплинули:

    • нарахування резерву в зв'язку зі знеціненням активів нашого бізнесу в Венесуелі;
    • деконсолідація наших дочірніх компаній у Венесуелі;
    • скорочення нарахованих, але невиплачених витрат по податках, пов'язане з нашою угодою з Податковою службою США (IRS), яке призвело до зниження нашого резерву на покриття елементів, що залишалися неоднозначно визначеними, в розрахунках по податках;
    • витрата, пов'язана зі списанням балансової вартості колл-опціону для збільшення нашої частки в капіталі TAB (витрата, пов'язана з угодою з Tingyi).
  • На бухгалтерські показники четвертого кварталу та минулого року також вплинули:

    • фінансові операції з пенсійними зобов'язаннями;
    • витрати на реструктуризацію в рамках довгострокових планів підвищення продуктивності, про які ми публічно оголосили в 2014 і 2012 роках;
    • ефект переоцінки наших фінансових інструментів сировинних ринків за поточними котируваннями.
  • На бухгалтерські показники 2016 і 2015 років також ще вплинули:

    • фінансові операції з пенсійними зобов'язаннями;
    • витрати на реструктуризацію в рамках довгострокових планів підвищення продуктивності, про які ми публічно оголосили в 2014 і 2012 роках;
    • ефект переоцінки наших фінансових інструментів сировинних ринків за поточними котируваннями.
  • Бухгалтерська чиста виручка знизилася на 0,4 відсотка. Курс обміну валют справив негативний вплив на зміну бухгалтерської чистої виручки на рівні трьох процентних пунктів, а деконсолідація – на рівні двох процентних пунктів. Органічна виручка без урахування ефекту курсу обміну валют, структурних змін і 53-го звітного тижня виросла на 3,7 відсотка.

  • Бухгалтерська валова маржа збільшилася на 65 базисних пунктів, а бухгалтерська операційна маржа виросла на 235 базисних пунктів. Нарахування резерву в зв'язку зі знеціненням активів у Венесуелі в 2015 році сприяло збільшенню бухгалтерської операційної маржі в 2016 році. Аналітична валова маржа збільшилася на 50 базисних пунктів, а аналітична операційна маржа збільшилася на 80 базисних пунктів. Збільшення бухгалтерської та аналітичної операційної маржі пов'язане з впровадженням ефективних стратегій управління виручкою і підвищенням продуктивності, однак частково нівельовано додатковими інвестиціями.

  • Бухгалтерський операційний прибуток збільшився на 17 відсотків, а аналітичний операційний прибуток при перерахунку за незмінними валютними курсами збільшився на сім відсотків. Резерви, нараховані в 2015 році у зв'язку зі знеціненням активів у Венесуелі, спричинили позитивний ефект на зростання бухгалтерського операційного прибутку на рівні 17 процентних пунктів, при цьому деконсолідація дочірніх компаній у Венесуелі спричинила негативний ефект на зростання бухгалтерського операційного прибутку на рівні двох процентних пунктів. Чистий ефект від переоцінки наших фінансових інструментів сировинних ринків за поточними котируваннями додав до зростання бухгалтерського операційного прибутку два процентних пункти. Чистий ефект витрати, пов'язаної з угодою з Tingyi, і чистий ефект фінансових операцій із пенсійними зобов'язаннями справили негативний вплив на показник бухгалтерського операційного прибутку на рівні чотирьох процентних пунктів кожен. Додатковий 53-й звітний тиждень додав до зростання бухгалтерського операційного прибутку один процентний пункт, що було більш ніж повністю нівельовано додатковими інвестиціями, які забрали у зростання бухгалтерського операційного прибутку два процентних пункти.

  • Бухгалтерська ефективна ставка оподаткування становила 25,4 відсотка у 2016 році в порівнянні з 26,1 відсотка у 2015 році. Аналітична ефективна ставка оподаткування становила 24,5 відсотка у 2016 році в порівнянні з 24,3 відсотка у 2015 році.

  • Бухгалтерський показник EPS склав 4,36 долара, що на 19 відсотків вище у порівнянні з 2015 роком і, головним чином, відображає ефект резервів, нарахованих у зв'язку зі знеціненням активів у Венесуелі в 2015 році. Курс обміну валют справив негативний вплив на бухгалтерський показник EPS на рівні трьох процентних пунктів.

  • Резерви, нараховані у 2015 році у зв'язку зі знеціненням активів у Венесуелі, і деконсолідація у Венесуелі в сукупності спричинили позитивний ефект на зростання бухгалтерського показника EPS на рівні 26 процентних пунктів, а сама деконсолідація в Венесуелі спричинила негативний ефект на зростання аналітичного показника EPS на рівні 2,5 процентних пунктів.

  • Аналітичний показник EPS склав 4,85 долара, що на шість відсотків вище, ніж у 2015 році. Аналітичний показник EPS при перерахунку за незмінними валютними курсами збільшився на дев'ять відсотків.

  • Грошовий потік від операційної діяльності склав 10,4 мільярда доларів. Вільний грошовий потік (без урахування деяких статей) склав 7,8 мільярда доларів.




Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo щодня із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії у тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Інформація про PepsiCo в Україні

PepsiCo в Україні – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку  соків і сокової продукції, а також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» і інші бренди), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води («Єсентуки» і «Аква Мінерале»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інші) і дитячого харчування («Агуша»).

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua