1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Як в Україні святкували Масляну разом із брендом «Слов'яночка»

04.03.2017

Рисунок5.jpg

У лютому бренд «Слов’яночка» компанії PepsiCo в Україні провів справжню Масляну, організувавши святкові дегустації млинців.

Свято на честь Масляної пройшло в 68 магазинах популярних торгових мереж Києва, Запоріжжя, Одеси, Дніпра та Харкова. Під час дегустацій панувала атмосфера веселощів, свята та, звичайно, традиційних проводів зими. А святкові млинці нікого не залишили байдужими та були визнані гостями «дуже смачними та ніжними».

Спеціально для Одеси «Слов'яночка» підготувала цікавий кулінарний майстер-клас, який провів фіналіст популярного кулінарного шоу Нікіта Моїсеєв, навчивши відвідувачів готувати смачні млинці з використанням молочних продуктів ТМ «Слов’яночка». Під час майстер-класу можна було не тільки самостійно приготувати кулінарні шедеври, а й продегустувати продукцію торгової марки та переконатися в її найвищій якості.

Під час свята не нудьгували і наймолодші гості, яких «Словяночка» порадувала захопливими художніми зонами, яскравими тематичними фотозонами та активними розвагами з аніматорами.

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo щодня із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії у тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Інформація про PepsiCo в Україні

PepsiCo в Україні – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку  соків і сокової продукції, а також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» і інші бренди), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води («Єсентуки» і «Аква Мінерале»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інші) і дитячого харчування («Агуша»).

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua