У лютому бренд «Слов’яночка» компанії PepsiCo в Україні провів справжню Масляну, організувавши святкові дегустації млинців.
Свято на честь Масляної пройшло в 68 магазинах популярних торгових мереж Києва, Запоріжжя, Одеси, Дніпра та Харкова. Під час дегустацій панувала атмосфера веселощів, свята та, звичайно, традиційних проводів зими. А святкові млинці нікого не залишили байдужими та були визнані гостями «дуже смачними та ніжними».
Спеціально для Одеси «Слов'яночка» підготувала цікавий кулінарний майстер-клас, який провів фіналіст популярного кулінарного шоу Нікіта Моїсеєв, навчивши відвідувачів готувати смачні млинці з використанням молочних продуктів ТМ «Слов’яночка». Під час майстер-класу можна було не тільки самостійно приготувати кулінарні шедеври, а й продегустувати продукцію торгової марки та переконатися в її найвищій якості.
Під час свята не нудьгували і наймолодші гості, яких «Слов’яночка» порадувала захопливими художніми зонами, яскравими тематичними фотозонами та активними розвагами з аніматорами.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo щодня із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії у тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Інформація про PepsiCo в Україні
PepsiCo в Україні – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку соків і сокової продукції, а також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» і інші бренди), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води («Єсентуки» і «Аква Мінерале»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інші) і дитячого харчування («Агуша»).
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua
© PepsiCo Україна, 2023