У лютому PepsiCo в Україні розширив існуючу лінійку напоїв Mirinda, представивши новий смак – ананас. Перший розлив стартував 23 лютого, тобто вже у березні українці можуть пробувати новинку.
Споживачі неодноразово цікавилися новими смаками улюбленого напою, тому PepsiCo в Україні вирішила розширити лінійку Mirinda продуктом зі смаком і ароматом ананаса.
Яскраві, освіжаючі напої Mirinda люблять по всьому світу за їх різноманітність смаків. Більш того, саме слово Mirinda означає «гідний подиву». І не дарма, адже бренд завжди прагне здивувати своїх споживачів, давши їм можливість відчути свої почуття по-новому, підштовхнути їх насолоджуватися життям, отримати максимум задоволення, радості та веселощів від кожного моменту.
Mirinda «ДИВУЙ ВІДЧУТТЯ»!
© PepsiCo Україна, 2023