1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

В Україні з'явилась Mirinda зі смаком ананаса

02.03.2017

Mirinda_A4.jpg

У лютому PepsiCo в Україні розширив існуючу лінійку напоїв Mirinda, представивши новий смак – ананас. Перший розлив стартував 23 лютого, тобто вже у березні українці можуть пробувати новинку.

Споживачі неодноразово цікавилися новими смаками улюбленого напою, тому PepsiCo в Україні вирішила розширити лінійку Mirinda продуктом зі смаком і ароматом ананаса.

Яскраві, освіжаючі напої Mirinda люблять по всьому світу за їх різноманітність смаків. Більш того, саме слово Mirinda означає «гідний подиву». І не дарма, адже бренд завжди прагне здивувати своїх споживачів, давши їм можливість відчути свої почуття по-новому, підштовхнути їх насолоджуватися життям, отримати максимум задоволення, радості та веселощів від кожного моменту.

Mirinda «ДИВУЙ ВІДЧУТТЯ»!