Напередодні 14 лютого та 8 березня перед чоловіками виникне непроста дилема: подивитися важливі матчі 1/8 Ліги чемпіонів УЄФА чи провести час зі своїми коханими.
Бренд Pepsi, офіційний спонсор UEFA Champions League, пропонує дівчатам відпустити своїх половинок на футбол, а самим провести цей час у кіно. Для цього їм необхідно зареєструватися на сайті, відпустити свого чоловіка на футбол і отримати шанс виграти квитки в кіно у комплексі Multiplex.
У рамках проекту «Вибач, люба» було створено спеціальне відео, на якому головний персонаж просить кохану зрозуміти його пристрасть і дозволити провести романтичні свята за переглядом UEFA Champions League.
Ініціативу підтримав відомий півзахисник Тарас Степаненко. Він домовився зі своєю дружиною, що День усіх закоханих проведе за переглядом футболу та поділився цією інформацією в соцмережах.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023