1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Бренд Pepsi допомагає українським чоловікам потрапити на футбол

17.02.2017

16388380_1635566936470318_2656460693225522720_n.png

Напередодні 14 лютого та 8 березня перед чоловіками виникне непроста дилема: подивитися важливі матчі 1/8 Ліги чемпіонів УЄФА чи провести час зі своїми коханими.

Бренд Pepsi, офіційний спонсор UEFA Champions League, пропонує дівчатам відпустити своїх половинок на футбол, а самим провести цей час у кіно. Для цього їм необхідно зареєструватися на сайті, відпустити свого чоловіка на футбол і отримати шанс виграти квитки в кіно у комплексі Multiplex.

У рамках проекту «Вибач, люба» було створено спеціальне відео, на якому головний персонаж просить кохану зрозуміти його пристрасть і дозволити провести романтичні свята за переглядом UEFA Champions League.

Ініціативу підтримав відомий півзахисник Тарас Степаненко. Він домовився зі своєю дружиною, що День усіх закоханих проведе за переглядом футболу та поділився цією інформацією в соцмережах.