1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Pepsi підбив підсумки конкурсу на кращий ескіз мурала

15.10.2016

В рамках проекту «Герої вулиць», ініційованого брендом Pepsi для популяризації культури стрит-арту в Україні, проводився конкурс на кращий ескіз мурала. За підсумками голосування журі та користувачів соцмереж, було обрано два переможця. Ними стали Олена Сіятковська і Ксенія Шляхтина.
Один з муралів вже прикрашає стіну в центрі міста Кам'янець-Подільський (Хмельницька обл.). Ксенія Шляхтина, переможниця арт-конкурсу «Герої вулиць», разом з професійними муралістами намалювала за власним ескізом на фасаді університетського корпусу дівчину з бандурою.
«Для мене ця темношкіра дівчина – символ експресивності, натхненності і творчої сили, які притаманні музикантам з африканським корінням, – пояснює Ксенія Шляхтина, переможниця конкурсу «Герої вулиць». – Ця бандуристка – втілення самої музики. Вона граціозна, чуттєва, трохи первісна і одночасно сповнена колориту інших народів».
Вибір Кам'янця-Подільського обумовлений тим, що він набуває все більшого значення як центр сучасного мистецтва і, зокрема, вуличної культури. Крім знаменитої фортеці, місто стає популярним завдяки арт-подіям національного й міжнародного рівня, а також своїм численним графіті. Велика кількість туристів у поєднанні з комфортною компактністю роблять Кам'янець-Подільський свого роду величезною галереєю під відкритим небом.
Мурал-переможець конкурсу «Герої вулиць» нанесли на стіну Кам'янець-Подільського національного університету ім. Огієнка на одній з центральних вулиць міста. Дівчина-бандуристка щодня буде радувати тисячі людей: студентів і професорів, місцевих жителів і туристів. Темпи, з якими мистецтво муралів розвивається в Україні, змушують все більше іноземців говорити про нашу країну як про особливий центр стрит-арту.
«Ми в захваті від роботи Ксенії, яка поєднує в собі суто національні мотиви, космополітичні, відсилає до історичної спадщини і водночас втілює культуру нового часу. Це відмінний мотив для мурала, адже і сама культура графіті походить від доісторичного наскального живопису, одночасно уособлюючи сучасне мистецтво. Цей мурал – зафіксований момент творчості, відправлений у майбутнє, і подарунок бренда Pepsi прекрасному місту, яке стає новою арт-столицею України», – ділиться Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo, ініціатор проекту «Герої вулиць».