Головна » Медіа » Новини
Pepsi підбив підсумки конкурсу на кращий ескіз мурала
15.10.2016
В рамках проекту «Герої вулиць», ініційованого брендом Pepsi для популяризації культури стрит-арту в Україні, проводився конкурс на кращий ескіз мурала. За підсумками голосування журі та користувачів соцмереж, було обрано два переможця. Ними стали Олена Сіятковська і Ксенія Шляхтина.
Один з муралів вже прикрашає стіну в центрі міста Кам'янець-Подільський (Хмельницька обл.). Ксенія Шляхтина, переможниця арт-конкурсу «Герої вулиць», разом з професійними муралістами намалювала за власним ескізом на фасаді університетського корпусу дівчину з бандурою.
«Для мене ця темношкіра дівчина – символ експресивності, натхненності і творчої сили, які притаманні музикантам з африканським корінням, – пояснює Ксенія Шляхтина, переможниця конкурсу «Герої вулиць». – Ця бандуристка – втілення самої музики. Вона граціозна, чуттєва, трохи первісна і одночасно сповнена колориту інших народів».
Вибір Кам'янця-Подільського обумовлений тим, що він набуває все більшого значення як центр сучасного мистецтва і, зокрема, вуличної культури. Крім знаменитої фортеці, місто стає популярним завдяки арт-подіям національного й міжнародного рівня, а також своїм численним графіті. Велика кількість туристів у поєднанні з комфортною компактністю роблять Кам'янець-Подільський свого роду величезною галереєю під відкритим небом.
Мурал-переможець конкурсу «Герої вулиць» нанесли на стіну Кам'янець-Подільського національного університету ім. Огієнка на одній з центральних вулиць міста. Дівчина-бандуристка щодня буде радувати тисячі людей: студентів і професорів, місцевих жителів і туристів. Темпи, з якими мистецтво муралів розвивається в Україні, змушують все більше іноземців говорити про нашу країну як про особливий центр стрит-арту.
«Ми в захваті від роботи Ксенії, яка поєднує в собі суто національні мотиви, космополітичні, відсилає до історичної спадщини і водночас втілює культуру нового часу. Це відмінний мотив для мурала, адже і сама культура графіті походить від доісторичного наскального живопису, одночасно уособлюючи сучасне мистецтво. Цей мурал – зафіксований момент творчості, відправлений у майбутнє, і подарунок бренда Pepsi прекрасному місту, яке стає новою арт-столицею України», – ділиться Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo, ініціатор проекту «Герої вулиць».