1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Компанія PepsiCo анонсувала план сталого розвитку до 2025 року

17.10.2016

17.10.2016

  • Компанія планує продовжити трансформацію продуктового портфеля і зосередитись на виробництві більш корисних продуктів харчування і напоїв.
  • Очікується, що до 2025 року щонайменше дві третини напоїв PepsiCo міститимуть 100 і менше калорій завдяки зниженню вмісту доданого цукру в порції об'ємом 0,35 л. Також одним з пріоритетів компанії стануть продажі продуктів з нульовою або зниженою калорійністю.
  • Мета компанії – до 2025 року досягти 15% підвищення ефективності використання водних ресурсів у рамках прямого сільськогосподарського ланцюга постачань у регіонах із дефіцитом прісної води. Відсоток вираховується відносно загального об’єму води, що використовується під час виробничих операцій PepsiCo.
  • Компанія планує до 2030 року досягти 20% скорочення викидів парникових газів у рамках всього ланцюга постачань, враховуючи сільськогосподарський сектор.
  • Спільно з Фондом PepsiCo компанія планує виділити 100 мільйонів доларів на підтримку ініціатив, орієнтованих на захист прав 12,5 млн жінок і дівчат у всьому світі.

ПЕРЧЕЙЗ, Нью-Йорк, 17 жовтня 2016 року – Сьогодні PepsiCo, Inc. (NYSE: PEP) оголосила про запуск глобального плану зі сталого розвитку, орієнтованого на зростання та розвиток бізнесу відповідно до потреб суспільства. Цей план спрямований на популяризацію принципів здорового харчування і містить низку конкретних цілей з виробництва більш корисних продуктів і напоїв PepsiCo, а також зі створення стійкої глобальної продовольчої системи і забезпечення добробуту та процвітання місцевих громад.

Нові ініціативи продовжують десятирічний напрямок PepsiCo «Відповідально до мети» – новаторської місії, прийнятої в 2006 році на основі принципів глобального сталого розвитку, які сьогодні є запорукою успіху бізнесу.

«Щоб досягти успіху в сучасному світі, корпорації повинні сфокусуватися на досягненні бездоганних результатів у трьох напрямках: виконання високих фінансових показників, забезпечення стабільного  зростання та розвитку, а також задоволення потреб суспільства, – прокоментувала голова Ради директорів і головний виконавчий директор PepsiCo Індра Нуйі. – За перші десять років, присвячених місії «Відповідально до мети», ми змогли довести, що компанія здатна досягати високих результатів і в той же час допомагати суспільству. Ми суттєво збільшили вартість нашого акціонерного капіталу і водночас зробили значні кроки назустріч вирішенню пріоритетних проблем у сфері захисту навколишнього середовища, здоров'я та добробуту людей».

«Нова мета PepsiCo спрямована на досягнення ще більш значних результатів і посилення заходів у зазначених напрямках, – продовжила Нуйі.  – Наші плани ґрунтуються на цілях, окреслених у Порядку денному ООН зі сталого розвитку, і ми впевнені, що ті ініціативи, які ми маємо за мету реалізувати, дозволять PepsiCo досягти більшого у майбутньому. Великі компанії, такі як PepsiCo, мають неймовірні можливості, але також несуть величезну відповідальність не тільки за свої прибутки, але і за зміну світу на краще».

Три напрямки сталого розвитку 

Десятирічна місія PepsiCo «Відповідально до мети» орієнтована на три основні напрямки: 

  1. Істотне підвищення зусиль компанії, спрямованих на вдосконалення  продуктів, які вона продає.
  2. Захист нашої планети. 
  3. Надання підтримки людям у всьому світі.

Під час своєї діяльності, а також у разі партнерства з іншими організаціями PepsiCo впроваджує цілісний підхід для досягнення прогресу в усіх трьох напрямках. Плани компанії ґрунтуються на результатах останніх наукових досліджень, на рішеннях, прийнятих під час переговорів з ключовими партнерами, і враховують положення Порядку денного ООН зі сталого розвитку до 2030 року..  

Продукти

Беручи до уваги останні рекомендації з правильного харчування, розроблені Всесвітньою організацією охорони здоров'я та іншими інституціями, компанія продовжить удосконалювати власний портфель продуктів харчування та напоїв з метою задоволення попиту споживачів за рахунок зниження вмісту доданого цукру, насичених жирів і солі. Окрім цього, PepsiCo продовжить працювати над розробкою широкого продуктового асортименту, щоб забезпечувати ще більше споживачів смачними та поживними продуктами.
 Компанія планує, що до 2025 року:
  • Мінімум дві третини обсягу її глобального портфеля напоїв буде містити 100 або менше калорій в одній порції об’ємом 0,35 л (за рахунок зниження вмісту доданого цукру);
  • Мінімум три чверті обсягу її глобального портфеля продуктів харчування буде містити не більше 1,1 г насичених жирів на 100 калорій;
  • Мінімум три чверті обсягу її глобального портфеля продуктів харчування буде містити не більше 1,3 мг натрію на одну калорію;
  • Темпи зростання продажу продукції, яку компанія відносить до категорії продуктів щоденного харчування, будуть випереджати темпи зростання продажу інших продуктів в портфелі компанії PepsiCo. До продуктів щоденного харчування відносяться продукти, що містять цільні злаки, фрукти і овочі, молочні інгредієнти, білки і воду;
  • Компанія забезпечить мінімум три мільярди порцій поживних продуктів харчування і напоїв для громад і окремих споживачів, які цього потребують.   

Планета

PepsiCo підтримує Паризьку хартію з питань зміни клімату та орієнтується на зниження екологічного навантаження на навколишнє середовище, що викликане діяльністю компанії. Компанія, як і раніше, продовжить підвищувати показники виробництва та доставки продукції, але в той же час значно розширить заходи з розвитку екологічної відповідальності по всьому глобальному виробничо-збутовому ланцюгу.

В рамках дій, спрямованих на захист планети, PepsiCo планує працювати над досягненням ефективного використання водних ресурсів; планує істотно знизити викиди вуглекислого газу та скоротити кількість відходів, пов'язаних із сільським господарством і упаковкою продукції; а також планує гарантувати екологічно безпечне постачання сільськогосподарських культур.

«Планета стикається з безпрецедентними викликами, які вимагають від нас якісного нового підходу до того, як ми будуємо економіку, забезпечуємо світ продуктами харчування та гідними робочими місцями,  – зазначив доктор Ендрю Стир, президент і генеральний директор Інституту світових ресурсів. – Я схвалюю всеохопність підходу компанії PepsiCo і закликаю її й надалі займатися цими важливими питаннями. Діяльність PepsiCo демонструє, як бізнес може виступати в ролі вісника змін і давати поштовх до прийняття саме тих рішень, які необхідні нам для успішного розвитку в умовах обмежених ресурсів».

Зокрема, PepsiCo розраховує::
  • До 2025 на 15% підвищити ефективність використання водних ресурсів у межах власного сільськогосподарського ланцюга постачань в регіонах з дефіцитом прісної води. Відсоток потенційної економії вираховується відносно загального об’єму води, що використовується в усіх безпосередніх операціях PepsiCo;
  • До 2025 на 25% підвищити ефективність використання водних ресурсів у рамках своїх прямих виробничих операцій. Ця мета доповнює результат зі збільшення ефективності водокористування на 25% в 2006 році, якого компанія вже досягла, і є орієнтованою на регіони з дефіцитом прісної води;
  • Відновити 100% води, яка використовується в рамках виробництва, що здійснюється в регіонах з дефіцитом прісної води. Гарантується, що вода відновлюватиметься в тому ж вододілі, з якого була залучена;
  • До 2025 року в рамках співпраці Фонду PepsiCo і його партнерів гарантувати доступ до безпечної за санітарними нормами води 25 мільйонам осіб в регіонах із найгострішим дефіцитом прісної води;
  • Скоротити абсолютну кількість викидів парникових газів по всьому виробничо-збутовому ланцюгу компанії як мінімум на 20%, зробивши основний акцент на спільну роботу з постачальниками, діловими партнерами і клієнтами з метою скорочення викидів, пов'язаних із сільським господарством, упаковкою і транспортуванням;
  • Забезпечити стійкий видобуток як первинної, так і вторинної сільськогосподарської сировини до 2020 і 2025 відповідно. Ґрунтуючись на своїх попередніх цілях, PepsiCo також має намір інвестувати у заходи щодо забезпечення стійкого джерела 100% пальмової олії і тростинного цукру, які закуповує компанія, до 2020 року;
  • До 2025 року знизити до нуля кількість відходів, які утворюються в результаті прямих операцій і потім скидаються на звалища;
  • До 2025 року на 50% скоротити кількість харчових відходів, отриманих в результаті прямих операцій;
  • Досягти результатів, за яких 100% пакувального матеріалу будуть підлягати багаторазовому використанню та вторинній переробці, і водночас налагодити партнерські відносини з метою підвищення показників по відновленню та переробці упаковки.

Люди

Спираючись на затверджені ООН Принципи підприємницької діяльності в аспекті прав людини, PepsiCo уважно дотримується прав людини у всіх ланках ланцюжка постачання компанії. Окрім цього, компанія невідступно дотримується нової програми, спрямованої на просування принципу особистісного різноманіття серед своїх співробітників у всьому світі, підтримує кар'єрне зростання жінок, а також стимулює соціально-економічний розвиток локальних спільнот у всьому світі.

Зокрема, PepsiCo планує:
  • До 2025 року збільшити показники програми Сталого Сільськогосподарського Розвитку (ССР) до 7 мільйонів гектарів, включаючи показники по зернових культурах, витрати на які в сукупності складають приблизно три чверті від усіх сільськогосподарських витрат. Ця програма компанії орієнтована на впровадження екологічно відповідальних методів ведення сільського господарства, підвищення врожайності сільськогосподарських культур і підвищення заробітку фермерів, а також орієнтована на дотримання прав людини;
  • Донести принципи Кодексу поведінки постачальника компанії до всіх партнерів та підприємств, що діють на умовах франчайзингу;
  • До 2025 року спільно з Фондом PepsiCo виділити $100 мільйонів на підтримку ініціатив щодо захисту прав 12,5 млн жінок і дівчат у всьому світі;
  • Продовжити підтримувати принцип різноманітності, різнобічності та залученості співробітників, що відображає особливості кожного локального співтовариства, в якому компанія веде бізнес. Цей принцип включає в себе акцент на досягненні гендерного паритету в управлінській функції PepsiCo і справедливу оплату праці жінок.