Компанія PepsiCo анонсувала план сталого розвитку до 2025 року
17.10.2016
17.10.2016
- Компанія планує продовжити трансформацію продуктового портфеля і зосередитись на виробництві більш корисних продуктів харчування і напоїв.
- Очікується, що до 2025 року щонайменше дві третини напоїв PepsiCo міститимуть 100 і менше калорій завдяки зниженню вмісту доданого цукру в порції об'ємом 0,35 л. Також одним з пріоритетів компанії стануть продажі продуктів з нульовою або зниженою калорійністю.
- Мета компанії – до 2025 року досягти 15% підвищення ефективності використання водних ресурсів у рамках прямого сільськогосподарського ланцюга постачань у регіонах із дефіцитом прісної води. Відсоток вираховується відносно загального об’єму води, що використовується під час виробничих операцій PepsiCo.
- Компанія планує до 2030 року досягти 20% скорочення викидів парникових газів у рамках всього ланцюга постачань, враховуючи сільськогосподарський сектор.
- Спільно з Фондом PepsiCo компанія планує виділити 100 мільйонів доларів на підтримку ініціатив, орієнтованих на захист прав 12,5 млн жінок і дівчат у всьому світі.
ПЕРЧЕЙЗ, Нью-Йорк, 17 жовтня 2016 року – Сьогодні PepsiCo, Inc. (NYSE: PEP) оголосила про запуск глобального плану зі сталого розвитку, орієнтованого на зростання та розвиток бізнесу відповідно до потреб суспільства. Цей план спрямований на популяризацію принципів здорового харчування і містить низку конкретних цілей з виробництва більш корисних продуктів і напоїв PepsiCo, а також зі створення стійкої глобальної продовольчої системи і забезпечення добробуту та процвітання місцевих громад.
Нові ініціативи продовжують десятирічний напрямок PepsiCo «Відповідально до мети» – новаторської місії, прийнятої в 2006 році на основі принципів глобального сталого розвитку, які сьогодні є запорукою успіху бізнесу.
«Щоб досягти успіху в сучасному світі, корпорації повинні сфокусуватися на досягненні бездоганних результатів у трьох напрямках: виконання високих фінансових показників, забезпечення стабільного зростання та розвитку, а також задоволення потреб суспільства, – прокоментувала голова Ради директорів і головний виконавчий директор PepsiCo Індра Нуйі. – За перші десять років, присвячених місії «Відповідально до мети», ми змогли довести, що компанія здатна досягати високих результатів і в той же час допомагати суспільству. Ми суттєво збільшили вартість нашого акціонерного капіталу і водночас зробили значні кроки назустріч вирішенню пріоритетних проблем у сфері захисту навколишнього середовища, здоров'я та добробуту людей».
«Нова мета PepsiCo спрямована на досягнення ще більш значних результатів і посилення заходів у зазначених напрямках, – продовжила Нуйі. – Наші плани ґрунтуються на цілях, окреслених у Порядку денному ООН зі сталого розвитку, і ми впевнені, що ті ініціативи, які ми маємо за мету реалізувати, дозволять PepsiCo досягти більшого у майбутньому. Великі компанії, такі як PepsiCo, мають неймовірні можливості, але також несуть величезну відповідальність не тільки за свої прибутки, але і за зміну світу на краще».
Три напрямки сталого розвитку
Десятирічна місія PepsiCo «Відповідально до мети» орієнтована на три основні напрямки:
- Істотне підвищення зусиль компанії, спрямованих на вдосконалення продуктів, які вона продає.
- Захист нашої планети.
- Надання підтримки людям у всьому світі.
Під час своєї діяльності, а також у разі партнерства з іншими організаціями PepsiCo впроваджує цілісний підхід для досягнення прогресу в усіх трьох напрямках. Плани компанії ґрунтуються на результатах останніх наукових досліджень, на рішеннях, прийнятих під час переговорів з ключовими партнерами, і враховують положення Порядку денного ООН зі сталого розвитку до 2030 року..
Продукти
Беручи до уваги останні рекомендації з правильного харчування, розроблені Всесвітньою організацією охорони здоров'я та іншими інституціями, компанія продовжить удосконалювати власний портфель продуктів харчування та напоїв з метою задоволення попиту споживачів за рахунок зниження вмісту доданого цукру, насичених жирів і солі. Окрім цього, PepsiCo продовжить працювати над розробкою широкого продуктового асортименту, щоб забезпечувати ще більше споживачів смачними та поживними продуктами.
Компанія планує, що до 2025 року:
- Мінімум дві третини обсягу її глобального портфеля напоїв буде містити 100 або менше калорій в одній порції об’ємом 0,35 л (за рахунок зниження вмісту доданого цукру);
- Мінімум три чверті обсягу її глобального портфеля продуктів харчування буде містити не більше 1,1 г насичених жирів на 100 калорій;
- Мінімум три чверті обсягу її глобального портфеля продуктів харчування буде містити не більше 1,3 мг натрію на одну калорію;
- Темпи зростання продажу продукції, яку компанія відносить до категорії продуктів щоденного харчування, будуть випереджати темпи зростання продажу інших продуктів в портфелі компанії PepsiCo. До продуктів щоденного харчування відносяться продукти, що містять цільні злаки, фрукти і овочі, молочні інгредієнти, білки і воду;
- Компанія забезпечить мінімум три мільярди порцій поживних продуктів харчування і напоїв для громад і окремих споживачів, які цього потребують.
Планета
PepsiCo підтримує Паризьку хартію з питань зміни клімату та орієнтується на зниження екологічного навантаження на навколишнє середовище, що викликане діяльністю компанії. Компанія, як і раніше, продовжить підвищувати показники виробництва та доставки продукції, але в той же час значно розширить заходи з розвитку екологічної відповідальності по всьому глобальному виробничо-збутовому ланцюгу.
В рамках дій, спрямованих на захист планети, PepsiCo планує працювати над досягненням ефективного використання водних ресурсів; планує істотно знизити викиди вуглекислого газу та скоротити кількість відходів, пов'язаних із сільським господарством і упаковкою продукції; а також планує гарантувати екологічно безпечне постачання сільськогосподарських культур.
«Планета стикається з безпрецедентними викликами, які вимагають від нас якісного нового підходу до того, як ми будуємо економіку, забезпечуємо світ продуктами харчування та гідними робочими місцями, – зазначив доктор Ендрю Стир, президент і генеральний директор Інституту світових ресурсів. – Я схвалюю всеохопність підходу компанії PepsiCo і закликаю її й надалі займатися цими важливими питаннями. Діяльність PepsiCo демонструє, як бізнес може виступати в ролі вісника змін і давати поштовх до прийняття саме тих рішень, які необхідні нам для успішного розвитку в умовах обмежених ресурсів».
Зокрема, PepsiCo розраховує::
- До 2025 на 15% підвищити ефективність використання водних ресурсів у межах власного сільськогосподарського ланцюга постачань в регіонах з дефіцитом прісної води. Відсоток потенційної економії вираховується відносно загального об’єму води, що використовується в усіх безпосередніх операціях PepsiCo;
- До 2025 на 25% підвищити ефективність використання водних ресурсів у рамках своїх прямих виробничих операцій. Ця мета доповнює результат зі збільшення ефективності водокористування на 25% в 2006 році, якого компанія вже досягла, і є орієнтованою на регіони з дефіцитом прісної води;
- Відновити 100% води, яка використовується в рамках виробництва, що здійснюється в регіонах з дефіцитом прісної води. Гарантується, що вода відновлюватиметься в тому ж вододілі, з якого була залучена;
- До 2025 року в рамках співпраці Фонду PepsiCo і його партнерів гарантувати доступ до безпечної за санітарними нормами води 25 мільйонам осіб в регіонах із найгострішим дефіцитом прісної води;
- Скоротити абсолютну кількість викидів парникових газів по всьому виробничо-збутовому ланцюгу компанії як мінімум на 20%, зробивши основний акцент на спільну роботу з постачальниками, діловими партнерами і клієнтами з метою скорочення викидів, пов'язаних із сільським господарством, упаковкою і транспортуванням;
- Забезпечити стійкий видобуток як первинної, так і вторинної сільськогосподарської сировини до 2020 і 2025 відповідно. Ґрунтуючись на своїх попередніх цілях, PepsiCo також має намір інвестувати у заходи щодо забезпечення стійкого джерела 100% пальмової олії і тростинного цукру, які закуповує компанія, до 2020 року;
- До 2025 року знизити до нуля кількість відходів, які утворюються в результаті прямих операцій і потім скидаються на звалища;
- До 2025 року на 50% скоротити кількість харчових відходів, отриманих в результаті прямих операцій;
- Досягти результатів, за яких 100% пакувального матеріалу будуть підлягати багаторазовому використанню та вторинній переробці, і водночас налагодити партнерські відносини з метою підвищення показників по відновленню та переробці упаковки.
Люди
Спираючись на затверджені ООН Принципи підприємницької діяльності в аспекті прав людини, PepsiCo уважно дотримується прав людини у всіх ланках ланцюжка постачання компанії. Окрім цього, компанія невідступно дотримується нової програми, спрямованої на просування принципу особистісного різноманіття серед своїх співробітників у всьому світі, підтримує кар'єрне зростання жінок, а також стимулює соціально-економічний розвиток локальних спільнот у всьому світі.
Зокрема, PepsiCo планує:
- До 2025 року збільшити показники програми Сталого Сільськогосподарського Розвитку (ССР) до 7 мільйонів гектарів, включаючи показники по зернових культурах, витрати на які в сукупності складають приблизно три чверті від усіх сільськогосподарських витрат. Ця програма компанії орієнтована на впровадження екологічно відповідальних методів ведення сільського господарства, підвищення врожайності сільськогосподарських культур і підвищення заробітку фермерів, а також орієнтована на дотримання прав людини;
- Донести принципи Кодексу поведінки постачальника компанії до всіх партнерів та підприємств, що діють на умовах франчайзингу;
- До 2025 року спільно з Фондом PepsiCo виділити $100 мільйонів на підтримку ініціатив щодо захисту прав 12,5 млн жінок і дівчат у всьому світі;
- Продовжити підтримувати принцип різноманітності, різнобічності та залученості співробітників, що відображає особливості кожного локального співтовариства, в якому компанія веде бізнес. Цей принцип включає в себе акцент на досягненні гендерного паритету в управлінській функції PepsiCo і справедливу оплату праці жінок.