1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo стала партнером Twitter під час запуску кампанії Promoted #Stickers

01.09.2016


Pepsi і Twitter уклали угоду, яка є результатом тривалого і продуктивного співробітництва між компаніями. За умовами партнерства Pepsi отримає особливе місце в бібліотеці #Stickers в десяти країнах на п'яти континентах, включаючи Аргентину, Канаду, Єгипет, Індію, Мексику, Росію, Саудівську Аравію, Іспанію, ОАЕ і США.

Pepsi і Twitter розробили майже 50 стікерів під час глобальної літньої кампанії бренду PepsiMoji. Стікери від Pepsi виконані у фірмовому стилі emoji і будуть доступні в бібліотеці #Stickers. Вони допоможуть споживачам знайти спосіб креативного самовираження, роблячи їхні фотографії більш яскравими та незабутніми.

Все просто! Потрібно зробити фото, нанести фільтри з емоджіками і поділитися у Twitter своїми літніми моментами. Фото з стікерами можна знайти за хештегом #SayItWithPepsi.