Команда бізнес-порталу delo.ua (медіакомпанії Ekonomika Communication Hub) провела четвертий щорічний HR Wisdom Summit. Головною темою події стали цінності прийдешніх генерацій, якості нових лідерів, прогресивні бізнес-організації, тренди, професії і компетенції-2030, а також вимоги до сучасного HRD .
Компанія PepsiCo дуже зацікавлена в тому, щоб співробітники HR департаменту, були в курсі останніх трендів ринку, адже від цього безпосередньо залежить атмосфера і клімат для роботи всередині компанії. Саме тому PepsiCo виступила партнером заходу і надала гостям форуму прохолодні напої.
Форум зібрав понад 200 учасників, спікери презентували результати несподіваних досліджень в області people management, поділилися практиками плекання лідерів, світовим досвідом управління персоналом, продемонстрували інноваційний інструментарій (нейронауку, гейміфікацію, уберізацію, венчурні підходи і т.д.).
Головний висновок HR Wisdom Summit 2016: компанії перестають бути компаніями, що створюють продукт, тепер вони стають компаніями, що створюють відносини. Крім щоденної роботи, людям важливо мати можливість проявити себе в соціальних проектах всередині компанії.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023