1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Одна із найзворушливіших акції від Садочка завершилась!

22.06.2016

Хоча на дворі вже середина літа, та ми хочемо пригадати квітень, адже саме тоді стартувала акція «Ближче до рідних з Садочком». 

З перших днів  для нас це було щось більше, аніж просто промоакція…

Протягом квітня та травня ми не лише реєстрували коди та розігрували подарунки, але й говорили про дуже важливі речі. Про сімейні цінності, про підтримку зв’язку на відстані і про те, як важливо цінувати один одного.

 Понад 300 тис. учасників випробували щастя та взяли участь в нашій акції, зареєструвавши майже 600 тис.  кодів.

74 тис. учасників виграли поповнення на 10 грн. для своїх мобільних, аби зайвий раз, просто так без приводу подзвонити близьким  та дізнатись як у них справи.

 1 тис. учасників отримала подарунок – фоторамку для наймапятніших знімків з рідними людьми.

 

Фіналом акції був розіграш головного призу -  автомобіля Skoda Fabia, власником якого стала Рудяк Валерія із м. Кривий  Ріг,  яка до останнього не вірила в свою удачу, а тепер жодні відстані не заважають їй бути ближче до рідних.

Хоча акція вже завершилась, але Садочок все таки нагадує Вам: будьте ближче до рідних! Адже вони вартують цілого світу!

peps.jpg