Pepsi оголошує про розширення своєї глобальної кампанії PepsiMoji, запрошуючи фанів по всьому США долучитися до кампанії «Сказажи це з Pepsi» (#SayItWithPepsi) влітку. Сьогодні emoji дійсно стали універсальною мовою – більше 2 млрд користувачів смартфонів по всьому світу відправляють понад 6 млрд смайлів щодня.
Pepsi привносить «свіжий» погляд на emoji, демонструючи їх у реальному світі унікальними способами. Завдяки сотням фірмових смайлів, створеним PepsiCo Design & Innovation Center, фани можуть вибирати емоції на різні теми, включаючи харчування, спорт, подорожі, музику і багато іншого. Незалежно від того, що споживачі намагаються сказати цього літа, вони можуть «сказати це з Pepsi». Повний каталог смішних emoji від Pepsi доступний для безкоштовного скачування в маркетах Google Play (http://bit.ly/1Ovqyp7) і Apple App (http://apple.co/1R3Pa2O).
Для підтримки нової кампанії Pepsi випускає інноваційну і першу в своєму роді серію 100 рекламних роликів тривалістю 5 секунд, які продемонструють велику різноманітність emoji. Серед активностей літньої кампанії – співпраця з концептуальним магазином STORY в Нью-Йорку, колаборація з Joester Loria Group в створенні колекції одягу, предметів для домашнього вжитку та інших речей. Також у Нью-Йорку на Таймс-сквер з'явиться інтерактивний рекламний щит, який дозволить людям стати частиною кампанії Pepsi. Уже влітку нова хвиля смайлів з'явиться онлайн і на самих пляшках Pepsi, починаючи з ринків США, Австралії, Канади, Індії, Мексики, Росії і Таїланду.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023