1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Pepsi анонсує нову колекцію emoji

16.05.2016

Pepsi оголошує про розширення своєї глобальної кампанії PepsiMoji, запрошуючи фанів по всьому США долучитися до кампанії «Сказажи це з Pepsi» (#SayItWithPepsi) влітку. Сьогодні emoji дійсно стали універсальною мовою – більше 2 млрд користувачів смартфонів по всьому світу відправляють понад 6 млрд смайлів щодня.

Pepsi привносить «свіжий» погляд на emoji, демонструючи їх у реальному світі унікальними способами. Завдяки сотням фірмових смайлів, створеним PepsiCo Design & Innovation Center, фани можуть вибирати емоції на різні теми, включаючи харчування, спорт, подорожі, музику і багато іншого. Незалежно від того, що споживачі намагаються сказати цього літа, вони можуть «сказати це з Pepsi». Повний каталог смішних emoji від Pepsi доступний для безкоштовного скачування в маркетах Google Play (http://bit.ly/1Ovqyp7) і Apple App (http://apple.co/1R3Pa2O).

Для підтримки нової кампанії Pepsi випускає інноваційну і першу в своєму роді серію 100 рекламних роликів тривалістю 5 секунд, які продемонструють велику різноманітність emoji. Серед активностей літньої кампанії – співпраця з концептуальним магазином STORY в Нью-Йорку, колаборація з Joester Loria Group в створенні колекції одягу, предметів для домашнього вжитку та інших речей. Також у Нью-Йорку на Таймс-сквер з'явиться інтерактивний рекламний щит, який дозволить людям стати частиною кампанії Pepsi. Уже влітку нова хвиля смайлів з'явиться онлайн і на самих пляшках Pepsi, починаючи з ринків США, Австралії, Канади, Індії, Мексики, Росії і Таїланду.