1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

У чоловічому колі смачніше з Lay's Strong!

26.08.2015

Lays_New package.jpgНа початку серпня 2015 року Lay's запустила у продаж оновлену лінійку гострих чіпсів Lay's Strong. Зміни торкнулися смакового ряду, а також був поліпшений дизайн упаковки. Тепер чіпси ще більше підходять для зустрічей у чоловічій компанії за келихом пива.

Асортимент Lay's Strong поповнився новим насиченим смаком – традиційними мисливськими ковбасками. Ці рифлені чіпси мають щільну структуру, помірну гостроту і пікантність.

Новий дизайн виглядає більш «пивним», чоловічим і сильніше виділяється на тлі упаковок інших продуктів категорії. Продакт-тест Lay's Strong у новій упаковці, проведений для PepsiCo дослідницькою організацією MillwardBrown, показав, що намір купити чіпси зріс на 11%. На думку респондентів, які взяли участь у тестуванні, нова упаковка стала більш яскравою і помітною, тепер вона ще більше подобається чоловікам.

Чіпси Lay's Strong були і залишаються гострими чіпсами №1 в Україні, які особливо добре поєднуються з пивом. Згідно з дослідженням споживчих переваг, їх вибирають в 54% випадків при покупці чіпсів до цього напою.