На початку серпня 2015 року Lay's запустила у продаж оновлену лінійку гострих чіпсів Lay's Strong. Зміни торкнулися смакового ряду, а також був поліпшений дизайн упаковки. Тепер чіпси ще більше підходять для зустрічей у чоловічій компанії за келихом пива.
Асортимент Lay's Strong поповнився новим насиченим смаком – традиційними мисливськими ковбасками. Ці рифлені чіпси мають щільну структуру, помірну гостроту і пікантність.
Новий дизайн виглядає більш «пивним», чоловічим і сильніше виділяється на тлі упаковок інших продуктів категорії. Продакт-тест Lay's Strong у новій упаковці, проведений для PepsiCo дослідницькою організацією MillwardBrown, показав, що намір купити чіпси зріс на 11%. На думку респондентів, які взяли участь у тестуванні, нова упаковка стала більш яскравою і помітною, тепер вона ще більше подобається чоловікам.
Чіпси Lay's Strong були і залишаються гострими чіпсами №1 в Україні, які особливо добре поєднуються з пивом. Згідно з дослідженням споживчих переваг, їх вибирають в 54% випадків при покупці чіпсів до цього напою.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023