1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Lay's знову шукає смак на мільйон доларів

07.08.2015

Lays_Flavor_poster.jpgНаприкінці липня 2015 року стали відомі фіналісти креативного конкурсу «Do us a flavor» («Створіть нам смак»), який Lay's вже не перший раз проводить в Америці. У січні 2015 року шанувальникам чіпсів запропонували придумати для них новий смак. Таким чином з 20 січня до 30 березня 2015 кожен бажаючий міг створити свій власний смак на сторінці dousaflavor.com. Після цього були визначені 4 смаки-фіналісти, за які американці зможуть проголосувати до 18 жовтня 2015 року. Саме в жовтні за результатами голосування оголосять переможця, який отримає мільйон доларів за свій авторський смак чіпсів.

Чи хотілося б вам дізнатися, який смак має екзистенційна криза або, скажімо, котяче хутро та алюмінієва фольга? Або просто «похрумтіти» улюбленою стравою коли зовсім немає часу на її приготування? Бренд Lay’s, власником якого є PepsiCo, робить неможливе для своїх улюблених покупців завдяки добре відомому конкурсу «Do us a flavor». Умови конкурсу дуже прості: потрібно всього лише зайти на сайт dousaflavor.com, ввести назву смаку, обрати спосіб піджарки і форму чіпсів, картинку для упаковки, а також пояснити, що автора надихнуло на створення цього смаку. Потім шляхом голосування визначається смак-переможець, а компанія починає випуск нових чіпсів.

Цього року на голосування були подані мільйони варіантів, але у фінал вийшли цілком традиційні та знайомі американцям смаки: West Coast Truffle Fries (картопля фрі з трюфелями), Southern Biscuits & Gravy (галети з м'ясним соусом), New York Reuben (смажений сандвіч з м'ясом і сиром) і Greektown Gyro (шаурма по-грецьки). Зараз ці смаки-фіналісти можна продегустувати в продуктових магазинах США, після чого проголосувати за той, який полюбився, на сайті конкурсу. Lay's назве щасливого переможця в жовтні цього року.

Lay's — це завжди висока якість, відмінний смак і сучасний дизайн, які бренд визначає як пріоритетні для свого успішного розвитку. Відома в усьому світі креативна кампанія «Do us a flavor» принесла Lay's маркетингові та рекламні перемоги, а бренд став фіналістом премії Shorty Awards і володарем безлічі — FAB Awards, Webby Awards, Mediaweek Awards, Cannes Revolution Awards, Campaign Media Award, Gramia Awards та ін.

PepsiCo періодично проводить подібні креативні конкурси в різних країнах світу, дозволяючи своїм споживачам ділитися власними ідеями і брати активну участь у житті компанії, та навіть у створенні нових продуктів. Подібним чином раніше в США з'явилися Lay's зі смаком часникового хліба з сиром, в Австралії — зі смаком салату Цезаря, а в Польщі — зі смаком сосисок.