Наприкінці липня 2015 року стали відомі фіналісти креативного конкурсу «Do us a flavor» («Створіть нам смак»), який Lay's вже не перший раз проводить в Америці. У січні 2015 року шанувальникам чіпсів запропонували придумати для них новий смак. Таким чином з 20 січня до 30 березня 2015 кожен бажаючий міг створити свій власний смак на сторінці dousaflavor.com. Після цього були визначені 4 смаки-фіналісти, за які американці зможуть проголосувати до 18 жовтня 2015 року. Саме в жовтні за результатами голосування оголосять переможця, який отримає мільйон доларів за свій авторський смак чіпсів.
Чи хотілося б вам дізнатися, який смак має екзистенційна криза або, скажімо, котяче хутро та алюмінієва фольга? Або просто «похрумтіти» улюбленою стравою коли зовсім немає часу на її приготування? Бренд Lay’s, власником якого є PepsiCo, робить неможливе для своїх улюблених покупців завдяки добре відомому конкурсу «Do us a flavor». Умови конкурсу дуже прості: потрібно всього лише зайти на сайт dousaflavor.com, ввести назву смаку, обрати спосіб піджарки і форму чіпсів, картинку для упаковки, а також пояснити, що автора надихнуло на створення цього смаку. Потім шляхом голосування визначається смак-переможець, а компанія починає випуск нових чіпсів.
Цього року на голосування були подані мільйони варіантів, але у фінал вийшли цілком традиційні та знайомі американцям смаки: West Coast Truffle Fries (картопля фрі з трюфелями), Southern Biscuits & Gravy (галети з м'ясним соусом), New York Reuben (смажений сандвіч з м'ясом і сиром) і Greektown Gyro (шаурма по-грецьки). Зараз ці смаки-фіналісти можна продегустувати в продуктових магазинах США, після чого проголосувати за той, який полюбився, на сайті конкурсу. Lay's назве щасливого переможця в жовтні цього року.
Lay's — це завжди висока якість, відмінний смак і сучасний дизайн, які бренд визначає як пріоритетні для свого успішного розвитку. Відома в усьому світі креативна кампанія «Do us a flavor» принесла Lay's маркетингові та рекламні перемоги, а бренд став фіналістом премії Shorty Awards і володарем безлічі — FAB Awards, Webby Awards, Mediaweek Awards, Cannes Revolution Awards, Campaign Media Award, Gramia Awards та ін.
PepsiCo періодично проводить подібні креативні конкурси в різних країнах світу, дозволяючи своїм споживачам ділитися власними ідеями і брати активну участь у житті компанії, та навіть у створенні нових продуктів. Подібним чином раніше в США з'явилися Lay's зі смаком часникового хліба з сиром, в Австралії — зі смаком салату Цезаря, а в Польщі — зі смаком сосисок.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023