Під час всеукраїнської акції ТМ «Садочок» запропонував усім бажаючим взяти участь в акції та виграти подарунки для облаштування та оздоблювання свого житла, розпочавши всеукраїнську акцію “250 000 гривень для облаштування домашнього затишку”.
І от грандіозне промо, що продовжувалося два місяці, завершилося. Протягом цього часу українці активно брали участь в акції від ТМ «Садочок»: відправляли коди по SMS або реєстрували їх на сайті www.promo.sadochok.ua. Більше 271 000 українців долучилися до акції та зареєстрували близько 625 000 кодів! Учасники акції отримали 100 тисяч поповнень мобільних рахунків, більше 1500 сертифікатів на 500 грн в інтернет-магазин Rozetka. А головний подарунок, 250 тисяч гривень , пощастило виграти Ользі Тишковій з міста Києва! Вітаємо переможницю!
«Приємно, що наші споживачі так активно залучилися до акції, — коментує керівник групи торгових марок Андрій Черепов. Від щирого серця вітаємо щасливців, які отримали подарунки, а також переможницю розіграшу суперпризу, яка отримала 250 000 грн для створення комфорту і затишку вдома. Сподіваємося, що нові здобутки принесуть затишок і комфорт до вашої домівки!»
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023