1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Довгоочікуваний розіграш головного призу акції від ТМ Садочок відбувся

14.07.2015

sadochok.pngПід час всеукраїнської акції ТМ «Садочок» запропонував усім бажаючим взяти участь в акції та виграти подарунки для облаштування та оздоблювання свого житла, розпочавши всеукраїнську акцію “250 000 гривень для облаштування домашнього затишку”.

І от грандіозне промо, що продовжувалося два місяці, завершилося. Протягом цього часу українці активно брали участь в акції від ТМ «Садочок»: відправляли коди по SMS або реєстрували їх на сайті www.promo.sadochok.ua. Більше 271 000 українців долучилися до акції та зареєстрували близько 625 000 кодів! Учасники акції отримали 100 тисяч поповнень мобільних рахунків, більше 1500 сертифікатів на 500 грн в інтернет-магазин Rozetka. А головний подарунок, 250 тисяч гривень , пощастило виграти Ользі Тишковій з міста Києва! Вітаємо переможницю!

«Приємно, що наші споживачі так активно залучилися до акції, — коментує керівник групи торгових марок Андрій Черепов. Від щирого серця вітаємо щасливців, які отримали подарунки, а також переможницю розіграшу суперпризу, яка отримала 250 000 грн для створення комфорту і затишку вдома. Сподіваємося, що нові здобутки принесуть затишок і комфорт до вашої домівки!»