1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Компанія PepsiCo оголошує про партнерство з Лігою чемпіонів УЄФА

10.06.2015

^6D511F400A032BEE7B941CDB063CAA7B76E7CBC86D1B62FBDE^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Нове партнерство демонструє давню пристрасть компанії до красивій грі

9 червня 2015 року компанія PepsiCo оголосила про початок співпраці з престижним європейським клубним футбольним турніром: всесвітньо відомі бренди Lay's®, Gatorade® і Pepsi® підтримують Лігу чемпіонів УЄФА.

Офіційно співпраця PepsiCo з Лігою чемпіонів УЄФА почнеться 1 липня, ще до старту сезону 2015/16. Провідними брендами турніру стануть Lay's®, Gatorade® і Pepsi®. Крім них, у спонсорську угоду PepsiCo також включені бренди Lipton® і 7up®.

«Сьогодні давні стосунки PepsiCo з великим футболом виходять на новий рівень, каже Рамон Лагварта, головний виконавчий директор PepsiCo Європа. Безсумнівно, Ліга чемпіонів УЄФА є одним з найпрестижніших футбольних турнірів у світі, за матчами якого завжди стежать понад мільярд уболівальників. Нове партнерство відкриває для обох сторін безпрецедентні можливості. Ми пристрасно захоплені футболом і з радістю розділимо нашу пристрасть з уболівальниками Ліги чемпіонів УЄФА в Європі і в усьому світі».

«Продукти харчування та напої під брендами PepsiCo ідеально поєднуються з позиціонуванням Ліги чемпіонів УЄФА. Завдяки нашим спільним зусиллям любителі футболу зможуть проводити разом ще більше часу, насолоджуючись спілкуванням один з одним. Разом ми виведемо футбол та розваги на новий рівень: шанувальників Ліги чемпіонів УЄФА чекають фантастичні сюрпризи від Lay's®, Gatorade® і Pepsi®. Слідкуйте за нашими новинами!», додав пан Лагварта.

Коментуючи підписання угоди, Гай-Лоран Епштейн, директор з маркетингу УЄФА, сказав: «Ми раді оголосити PepsiCo офіційним партнером Ліги чемпіонів УЄФА. Компанія PepsiCo дійсно є світовим партнером і ми з задоволенням чекаємо початку нашої співпраці. Для вболівальників підготовлені інноваційні маркетингові акції. Крім того, завдяки колосальному досвіду PepsiCo в сфері розваг ми зможемо зміцнити бренд Ліги чемпіонів УЄФА».

Фінал Ліги чемпіонів УЄФА найочікуваніша спортивна подія у світі. Фінал, який пройшов у суботу 6 червня 2015 року, подивилися близько 400 мільйонів уболівальників більш ніж у 200 країнах. Близько 180 мільйонів людей спостерігали за грою в прямому ефірі. Сезон від стадії плей-офф до фіналу це 145 ігор протягом 17 тижнів, це понад 110 000 годин телетрансляцій та 1,1 мільярд глядачів по всьому світу.

Протягом багатьох років компанія PepsiCo славиться пристрастю не тільки до футболу, а й до інших видів спорту, підтримуючи спортивні ліги і створюючи спільні сучасні маркетингові програми. Так, PepsiCo співпрацює з Національною баскетбольною асоціацією (NBA), Національною футбольною лігою (NFL), Національною хокейною лігою (NHL), Головною лігою бейсболу (MLB), Індійською прем'єр-лігою (IPL) і Міжнародною радою крикету (ICC).

Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2014 році обсяг продажів PepsiCo склав більше 66 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані і негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) і Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних й корисних продуктів харчування та напоїв, в який включено 22 бренда, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності компанії лежить принцип «Відповідально до мети» ми прагнемо досягати відмінних фінансових результатів, забезпечуючи стійке зростання компанії. На практиці підхід «Відповідально до мети» означає, що компанія PepsiCo виробляє широкий асортимент продуктів харчування та напоїв, при цьому знижує вплив на навколишнє середовище і скорочує виробничі витрати за рахунок інноваційних рішень, забезпечує комфортні умови роботи для своїх співробітників, а також поважає і підтримує місцеві спільноти тих країн, в яких компанія працює, та інвестує в їх майбутнє.

Додаткова інформація про компанію на сайті www.pepsico.com