1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo відзначає 50-річчя: досягнення та нові перспективи

09.06.2015

50th branded PepsiCo Collage.jpg

8 червня PepsiCo святкує 50-річчя. Історія PepsiCo це приклад того, як спільні зусилля допомагають домогтися більшого. Почавши з виробництва снеків і газованих напоїв, PepsiCo за ці роки значно розширила асортимент, залучаючи нових клієнтів і розширюючи географію виробництва і поставок.

Півстоліття тому керівники Frito-Lay і Pepsi-Cola вирішили, що об'єднавши компанії, вони виграють. І мали рацію. 50 років успішного розвитку PepsiCo красномовне тому підтвердження. Так, якщо в 1965 році оборот PepsiCo становив $ 510 млн, то за підсумками 2014 ця сума досягла $ 67 млрд. Розширилася і географія компанії. Якщо на зорі ери PepsiCo компанія працювала переважно в Північній Америці, то зараз її представництва відкриті по всьому світу.

В Україні історія PepsiCo почалася в 70-х роках. Тоді відкрився цех з розливу Pepsi-Cola і приблизно в той же час почали свою роботу молокозаводи в Києві та Харкові, які через роки також стали частиною компанії. Сьогодні в «PepsiCo в Україні» працюють 3500 співробітників.

«Ми зберігаємо лідерство протягом півстоліття, що є непростим завданням у сучасному бізнесі. Підтвердження тому легендарний список Fortune 500. З усіх компаній 1965 року в ньому залишилися тільки 79, коментує Ніл Старрок, генеральний директор «PepsiCo в Україні». Однак PepsiCo не просто зберігає сили, але бачить для себе нові перспективи в майбутньому. Ми починаємо нове, не менш успішне 50-річчя».

В останні роки компанія системно працює над розвитком свого портфоліо, приділяючи особливу увагу випуску нових продуктів, що містять менше солі, жирів й цукру. При цьому інвестиції в розробку нових продуктів зросли на 25%, починаючи з 2011 року. Все це є частиною стратегії «Відповідально до мети», покликаної формувати бізнес-модель майбутнього компанію, яка турбується про добробут своїх клієнтів, партнерів й співробітників.