1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

HOLD MY PEPSI® ВИКЛИКАЄ НА #PEPSICHALLENGE

19.05.2015

banner_940x320 - Copy.jpg

Міжнародні посли Pepsi® Challenge ™ Ашер, Серена Вільямс, Джеймс Родрігес і Ніколя Формічетті стали зірками першого рекламного ролику кампанії. 27 квітня 2015 — #PEPSICHALLENGE — Pepsi® Challenge ™ стартував! І хтось повинен потримати твою Pepsi, поки ти відповідаєш на кинутий тобі виклик. Сьогодні Pepsi презентувала перше відео з серії роликів на підтримку масштабної рекламної кампанії 2015 року, що закликає людей по ​​всьому світу робити кожну мить свого життя — навіть найнезначнішу — епічною, аби по-справжньому «Жити тут і зараз».

Головними героями ролика, що отримав назву Hold My Pepsi, або «Потримай мою Pepsi», стали міжнародні посли Pepsi Ашер, Серена Вільямс, Джеймс Родрігес і Нікола Формічетті, які сміливо відгукнулися на неймовірні виклики #PepsiChallenge, відкинувши власні страхи та забобони.

Pepsi Challenge — найбільша кампанія подібного роду в історії бренду, що об'єднала одразу кілька найрізноманітніших челенджей на локальному та глобальному рівні — від зйомки неймовірних фільмів та організації унікальних концертів до веселих конкурсів, де учасники роблять тематичні селфі або вигадують дизайн для банок Pepsi. Нові челенджі з'являються на сторінках Pepsi в соціальних мережах і на сайті кампанії, виклики учасникам кидають посли бренду з усього світу. Мета #PepsiChallenge — надихати споживачів урізноманітнювати свої будні участю в несподіваних челенджах в обмін на подарунки та яскраві емоції від Pepsi.

Розвиваючи ідею Pepsi Challenge, новий ролик демонструє, як міжнародні посли кампанії роблять ковток Pepsi, аби набратися рішучості, а потім просять супутника потримати свою пляшку Pepsi поки вони відповідають на незвичайний челендж. У кожного героя він свій: співак і володар премії Греммі Ашер впевнено проходить по вугіллю на запальній пляжній вечірці, знаменита переможниця «Великого шолома» Серена Вільямс змінює тенісний корт на подіум, майбутня футбольна зірка Джеймс Родрігес залишає поле, аби в найближчій кав'ярні битися в настільний футбол, а відомий дизайнер і креативний директор Нікола Формічетті відкриває нові грані свого таланту, створюючи мурал.

Крістін Патрік, старший віце-президент і директор з маркетингу PepsiCo Global Beverage Brands: «Hold My Pepsi — перший із серії глобальних рекламних роликів на підтримку Pepsi Challenge цього року. Його мета — розповісти про кампанію та зацікавити учасників, показавши, що посли бренду теж готові прийняти виклик. У ролику міститься заклик до дії до споживачів вийти з зони комфорту та спробувати щось нове. Головна ідея Pepsi Challenge — як онлайн, так і в реальному світі — полягає в тому, що жити треба тут і зараз ».

Відео Hold My Pepsi, зняте агентством 180LA групи Omnicom — перше з числа глобальних рекламних роликів на підтримку інтегрованої кампанії Pepsi Challenge, що включає в себе цифровий контент, споживачів акції, спеціальне оформлення в точках продажу, оновлену упаковку, а також зовнішню рекламу і просування на онлайн-платформі та в соціальних мережах. Шанувальники марки можуть брати участь у #PepsiChallenge, ставши учасником спільноти Pepsi в Facebook, Twitter або Instagram у своїй країні, а також на сайті www.PepsiChallenge.com.