Компанія PepsiCo зайняла четверту сходинку глобального рейтинга Behind the Brands, складеного міжнародним об'єднанням Oxfam. Щорічне дослідження оцінює соціально відповідальну політику компаній в системі поставок.
PepsiCo отримала високі оцінки за наступними критеріям:
1. Прозорість на корпоративному рівні;
2. Зміна клімату, у тому числі зниження викидів парникових газів і допомога сільгоспвиробникам в їх зусиллях адаптуватися до мінливих кліматичних умов;
3. Жінки, які вирощують сільгосппродукцію і в яких закуповується сировина;
4. Працівники сільських господарств, в яких закуповується сировина;
5. Дрібні фермери, які виготовляють сировину для харчової промисловості;
6. Земельні ресурси: право власності на землю, доступ до земельних ресурсів, а також дбайливе використання ресурсів;
7. Водні ресурси: право власності на воду, доступ до водних ресурсів, а також дбайливе використання ресурсів.
Компанія «Що ховається за брендами» була запущена в 2013 році організацією Oxfam, і проводиться по всьому світу. Фахівці Oxfam оцінюють, як соціальні та екологічні процедури десяти найбільших продовольчих компаній світу впливають на різні сфери життєдіяльності і закликають їх робити рішучі кроки, спрямовані на створення справедливої продовольчої системи.
В цілому, компанія покликана надати споживачам достовірну інформацію про продукцію продовольчих компаній, дотримання або недотриманні ними принципів соціально відповідального ведення бізнесу.
© PepsiCo Україна, 2023