1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo потрапила в ТОП-5 компаній світу, які ведуть соціально відповідальний бізнес

08.04.2015

^6D511F400A032BEE7B941CDB063CAA7B76E7CBC86D1B62FBDE^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Компанія PepsiCo зайняла четверту сходинку глобального рейтинга Behind the Brands, складеного міжнародним об'єднанням Oxfam. Щорічне дослідження оцінює соціально відповідальну політику компаній в системі поставок.

PepsiCo отримала високі оцінки за наступними критеріям:

1. Прозорість на корпоративному рівні;

2. Зміна клімату, у тому числі зниження викидів парникових газів і допомога сільгоспвиробникам в їх зусиллях адаптуватися до мінливих кліматичних умов;

3. Жінки, які вирощують сільгосппродукцію і в яких закуповується сировина;

4. Працівники сільських господарств, в яких закуповується сировина;

5. Дрібні фермери, які виготовляють сировину для харчової промисловості;

6. Земельні ресурси: право власності на землю, доступ до земельних ресурсів, а також дбайливе використання ресурсів;

7. Водні ресурси: право власності на воду, доступ до водних ресурсів, а також дбайливе використання ресурсів.

Компанія «Що ховається за брендами» була запущена в 2013 році організацією Oxfam, і проводиться по всьому світу. Фахівці Oxfam оцінюють, як соціальні та екологічні процедури десяти найбільших продовольчих компаній світу впливають на різні сфери життєдіяльності і закликають їх робити рішучі кроки, спрямовані на створення справедливої ​​продовольчої системи.

В цілому, компанія покликана надати споживачам достовірну інформацію про продукцію продовольчих компаній, дотримання або недотриманні ними принципів соціально відповідального ведення бізнесу.