1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Компанія
Поділитися:
Ще |

Головна » Про компанію » Наша місія

Місія та бачення компанії

Компанія PepsiCo зосереджена на всесторонньому розкритті свого потенціалу шляхом прискореного сталого зростання та створення нової місії і бачення для досягнення успіху у тому, щоб «Перемагати відповідально»

НАША МІСІЯ
Дарувати більше усмішок з кожним ковтком і кожним шматочком

Для наших споживачів:
Створювати радісні моменти з допомогою наших смачними і поживних продуктів та унікального досвіду взаємодії з брендами.

Для наших клієнтів:
Стати кращим партнер, впроваджуючи інновації, що змінюють правила гри та забезпечують неперевершений рівень зростання в нашій галузі.

Для наших партнерів та громад:
Надавати більше можливостей для роботи, розвитку нових навичок для побудову успішної кар'єри і створення доступного та інклюзивного робочого середовища.

Для нашої планети:
Дбайливо ставитися до природних ресурсів та оберігати планету, зберігаючи її для наступних поколінь.

Для наших акціонерів:
Забезпечувати стабільний рівень сукупного доходу акціонерів та найкраще корпоративне управління.

НАШЕ БАЧЕННЯ
Перемагаючи відповідально, бути світовим лідером у виробництві готових до вживання продуктів харчування та напоїв.

Ми прагнемо перемагати на ринку і стимулювати зростання показників, не забуваючи при цьому про дбайливе ставлення до ресурсів планети та допомогу місцевим громадам. Наше прагнення ґрунтується на десятиліттях прогресу, якого вдалося досягти з часу заснування PepsiCo в 1965 році. Воно також закладає міцний фундамент для подальшого зростання і процвітання компанії, домогтися яких ми плануємо завдяки нашим новим пріоритетам – бути швидше, сильніше і краще.

ШВИДШЕ
Орієнтуватися на споживачів, вкладати ресурси в зростання бізнесу та перемагати в кожній торговельній точці:

  • Розширити наш портфель продуктів для локальної перемоги в сегменті готових до вживання продуктів харчування та напоїв.
  • Зміцнити наш бізнес в Північній Америці.
  • Розширити нашу міжнародну експансію, сфокусувавшись на ринках, де ми можемо зайняти лідерські позиції.

СИЛЬНІШЕ
Змінювати структуру наших витрат, компетенції та культуру, щоб добитися чудових результатів:  

  • Економити кошти завдяки комплексному управлінню витратами з ціллю реінвестування у перемоги на ринку.
  • З допомогою технологій формувати і розвивати ключові можливості на глобальному рівні.
  • Розвивати таланти та культуру різноманітності.

КРАЩЕ
Досягати цілей відповідально до мети, піклуючись про планету та людей:

  • Використовувати нашу експертизу, досвід та глобальний масштаб в таких галузях як: Сільське господарство, Водні ресурси, Упаковка, Продукти, Клімат і Люди, щоб допомогти побудувати більш стійку систему продовольства.